tisdag 3 januari 2012

2011

Åtta händelser som varit bäst det här året?
1. Oliva (15 januari) och Elva (24 november) föddes
2.När jag bestämde mig för att flytta från min sambo
3. När jag började jobba som boendehandledare
4. När jag och en annan vikarie cyklade hem i spöregn, stannade för att bada i en vik och sprang sedan in på ica på ålidhem 3minuter innan stängning och köpte godis
5. Att bo hos Fredrica i 2 månader
6. När sommarvikarierna tog en pubrunda som aslutades med tequila
7. Snowboardresa till Gällivare
8. Att komma hem på jullovet och bara vara ledig.


Fyra händelser som varit sämst det här året?

1. Att jobba för mycket
2. Min axel blev total slut
3. Bli lämnad och känna att man inte duger
4. Alla tankar som förstör mig



Vad har du lärt dig i år?
Att jag är 21 och har hela livet framför mig och att jag inte ska låsa mig fast vid saker.


Blev året som du har tänkt dig?
Inte ens lite.

kläder har du använt mest
fjällrävenjacka

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Nationalteatern - kolla kolla
Awolnation - Sail
Adele - Someone like you
Veronica Maggio - Satan i gatan
The Beatles - Let it be

Vad är det bästa du har läst?
Harry Potter (alltid <3 )

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Serier: True blood, Big love, Human planet, leende guldbruna ögon, Gossip girl, shogun.
Film: Utvandrarna, nybyggarna, tuppen, Jag saknar dig, Tucker and Dale vs evil,kådisbellan, Harry Potter.
TV: Friidrott och vinterstudion.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Mig själv (delvis). Har träffat många nya människor men att lära känna någon tar mer än några månader. Har träffat några som jag vill känna.


Vad är det vackraste du fått i år?
En dator fylld med hemligheter


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till en egen lägenhet, pratade med kurator, klippte håret kort, jobba vaken natt

Vilket datum kommer du alltid komma ihåg från i år?
-






Vart har du rest iår?
Hemavan, Gällivare.








Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag blev faster till Oliva, min kompis Hanna fick en dotter Aili och jag blev moster till Elva.




Vad var din största framgång 2011?
Att ha alla kurser godkända och vara självständig

Bästa köpet?

Tatuering













Blev du kär i år?
Troligen, men det är ingen idé att grubbla över nu



Vad spenderade du mest pengar på?
restaurangbesök, sushi, kläder

Vad önskar du att du gjort mer?
Levt i nuet

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag hade turen att skriva omtenta just den dagen. Jag bjöd på smörgåstårta i fördärvelse, beräknade fel och gjorde dubbelt så mycket som jag tänkt. Vi spelade spel och hade det mysit i mitt föredetta hem.


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Skönt, träningskläder, klänningar, stickat, mössa


Listan har jag stulit av bästa Fredrica

1 kommentar: