torsdag 15 december 2011

att göra tonårsrevolt.

jag var en rätt skönsam dam under mina ungdomsdagar. nu kan man tro att jag är närmare 50 år men så är inte fallet. från att jag var 15 år har jag nästan oavbrutet varit i kärleksrelationer och därför hållt mig rätt lugn, för att i uppehållen från pojkvänner hitta tillbaka till det vilda livet (ja, jag började ett vilt liv före 15års ålder. mina framtida barn kommer låsas in till dom är 18.)nu känner jag att det är dags för ett riktigt tonårsrevolt. i måndags blev det tatuering, kanske blir det piercing i tungan här någon dag, resa bort utan att säga vars jag är, dricka mig stupfull och skämma ut mig och alla runt omkring.

kanske börjar jag knarka alvedon eller springer naken genom stan.
vad än det blir är det mitt val.

2 kommentarer:

  1. Jag är lätt med och gör dig sällskap i revolten! Har ju varit lugn som en filbunke för många år nu:P

    SvaraRadera
  2. underbart! du och jag frells :D

    SvaraRadera