fredag 2 december 2011

Here comes the sun.

Dom som någonting träffat mig vet att jag är en mycket glädjefylld och hoppfull människa som gärna bjuder in till samtal och skratt. Jag ser ljust på livet och tror att allt ordnar sig till det bästa.
Ja, det måste iallafall se ut som jag är en mycket trevlig människa för folk verkar alltid få för sig att jag vill prata med dom när jag åker buss, tåg och diverse. Men ack så fel dom har.
Jag hatar att prata med människor jag inte känner när jag åker någonstans. När jag åker tåg vill jag läsa, sova och äta godis, inte småprata om något med främlingar. Jag vill inte heller bli bjuden på kakor.
Så om du inte känner mig, råkar åka samma tåg och tycker jag ser trevlig ut, och kommer på tanken att prata med mig, gör inte det. Jag är inte särskilt trevlig och det slutar bara i att vi båda går där i från missnöjda.

Puss från missnöjda Maja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar