måndag 31 oktober 2011

att äta det man vill.

hela kroppen skriker nej, det är som att jag är fastlimmad i soffan. den vägrar att röra på sig.

varje gång det är dags för en springtur är det samma sak, kroppen säger nej. vid det här laget när jag sitter iförd mina springkläder, tillochmed skorna är på, det är då jag överväger att istället för att träna endast äta bananer, röka och dricka kaffe. fast den idén slår jag bort ganska fort, hur ska man klara sig utan palt, gravad lax, plättar, kött, ägg, majonäs, ostbågar, hamburgare, choklad, kyckling, sushi, pasta, mjölk, kakor, potatismos, korv i ugn, tacopaj, beasås, grädde, leverpastej, pilgrimsmusslor, oboy, ost, glass... ja ni fattar grejen.
motivationen hittade tillbaka och av någon konstig anledningen så luktade det stuvade makaroner och stekt fläsk under mesta delen av min springtur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar